2010年1月20日 星期三

型。天朗

copy from baba's blog >>>>


2歲多的孩子, 同是天使和魔鬼的化身 ~ 既可以到你暈亦可以激到你震


但看著如飯團般的日朗, 我開始明白 ~ 問題不在Terrible 2 身上, 只是我們作父母的仍未接受/適應孩子已不再是任人擺布的飯團, 長大成有主見 / 有自我 / 懂反抗、 眉精眼企但又未會講道理的小朋友而已 !


又更多時候, 因為看著細佬的Baby Face & Baby Fat, 令哥哥感覺上 好大個仔


誰又會知,  一個2歲多的人仔, 看見我要餵細佬食奶, 本來自己在玩的, 對我講了句BB話就跑入房, 一會兒又跑出來, 向我上紗巾話 lee 個靚呀」, 再拍拍細佬心口, 話「擺lee度」, 然後又跑去繼續玩。



沒有留言:

張貼留言