2011年4月9日 星期六

5週年新加坡之旅Day 1

23 Mar 2011   5週年新加坡之旅Day 1

五週年"木婚"之旅,由於日本發生大地震,由Osaka改為新加坡....
咁o岩媽媽同事放大假,諗住去旅行..於是努力調機夾埋日子,一齊去玩!!!
不過,爸爸最近工作非常忙碌,原以為呢個旅行會泡湯....
感謝主,俾爸爸last mins 請到假,所以我地先可以一齊出發!!!

結果成功造就呢個....
第一次,一家4口去旅行... 

紀念結婚5週年....

join埋lum's family 一共7人同行...好開心的新加坡之旅!



晨早起身,坐最早o個班機.....出門口前影張相先....


小插曲-- 話說,我地2拖2,又咁早,所以選擇call的士去機場,最方便省時....
當的士去到差唔多一半路程,我問爸爸: 咦..個背包呢???
原來...我以為佢拎,佢以為我拎...結果冇人拎!!!!!!!!!!!

於是,即刻打電話俾我媽,好彩我爸未返工出門口,於是叫佢地幫我上屋企拎,
然後送過來機場俾我地!!

好彩,所有証件,機票,我用腰包跟身...所以,我地可以去機場check-in左先...
然後等佢地來!不過,時間上都係剛剛好....thanks God!!!!
































第1日,輕輕鬆鬆咁就過左去...不過因為好早起身坐飛機...所以其實好攰....大家都好快訓著....zzz.....

~~Day 1 完~~

沒有留言:

張貼留言