2008年6月13日 星期五

懶惰。追blog。困難。病了

最近真的很懶惰,很累呢...在香港的時間,全都給了bebe 豬...好多時候,我一番到香港,就會全時候同bebe豬一齊,好想同佢一齊過每分每秒!(可能咁樣講,有點誇張,但係事實卻是如此,我經常同老公講:我好耐冇同你拍拖了,我而家好似同阿仔拍拖咁! 每次佢聽到我咁講,就話我成日都咁講,又問我點先算係拍拖.....well...哥哥仔,同你拍左咁多年拖,你仲問我咩係拍拖...oh my god!! )


正因為咁,我的時間俾晒阿仔....連寫blog都冇時間,冇心機了...可能係我自己令到自己太累啦...但係,當我自己湊住阿仔時,我真係好想親力親為,唔喜歡假手於他人...所以,可能咁樣會令自己有點累,但係我真係好想珍惜在香港同bebe豬相處的日子!! 上個星期,就o係我去new york 前一日,下午將阿仔送番阿媽度,然後夜晚同老公出左沙田買奶樽!(結果,當然係大出血啦,因為一田大減價,d人多到好似唔使$咁!) 行行下,收到我媽的來電,佢講左句令我覺得好hurt的說話: 你點湊仔架..你個仔兩隻牙仔出左啦! 咁都唔知! o個一刻,我覺得好唔開心,我知佢唔係打來話我,佢純粹想話俾我知,阿仔o個兩隻牙仔終於出左黎,睇得到啦! 但係,我內心真係唔係幾好受,作為阿仔的媽媽,我都好想1年365日,24小時陪住佢,睇住佢的成長,同佢經歷所有的第一次!!


認識我的人都知道,我係一個重視家庭,並唔係想為事業拼博的人, 但係為左屋企,為左想俾bebe豬好的o野,我仍然都係要工作,我知道我唔可能將所有責任放o係老公身上,因為咁樣會令到佢好吃力,因為要養妻活兒真是談何容易呢??!! 唔知女人係咪天生愛嫉妒的動物,每次見到印姐姐抱住阿仔,我就會好唔開心,好唔想見到...或者係我怕有一日,阿仔愛姐姐,不愛媽媽,雖然我應該對阿仔有信心....因為我與他的bonding應該是冇人能及的.....自我安慰中...


很想努力寫blog,記下阿仔每天發生的事情,發覺追blog,真的有點難度呢!!很羨慕全職媽媽,可以每時每刻伴著自己的兒女,與他們一起經歷,成長...而我,...只好靠老公/妹妹拍下的照片,短片....這幾天,心情很差...可能是因為身體唔舒服的關係吧!整個人也悶悶不樂,又唔敢睇阿仔,深怕自己會傳染他,因為而家d 細菌實在太勁....但係,今日係阿仔7個月大...所以都係忍唔住...番左阿媽度睇下佢!!


希望,可以快d病啦...因為已經請左兩日病假了....唔想再請...要快d好,如果唔係,就唔可以湊bebe 豬番屋企架啦!!


沒有留言:

張貼留言