2009年3月9日 星期一

19週~私家醫生檢查

9 Mar 2009~19週~私家醫生檢查

今日,19週+3day..媽媽去左私家醫生度做檢查,始終覺得照下U/S,見下阿b係感覺安心d,實在d呢!!

今日體重52.8kg,醫生話幾好呀....重番啦...因為我上次檢查時,比之前輕左...所以佢話我今次追番幾磅...都幾好呀!!


媽媽:小b...我地又見面啦....媽媽最期待就係透過u/s跟你見見面啦!!

你今日又係咁同我地揮手say HI 啦!!



醫生,今日從下開始...向上的同我地一齊探訪你的每個部份...
你今日依然都係好open喎....又將你的雙腳張開...我地睇得好清楚啦!!


醫生今日好似同我地照結構咁呢....逐個部份,逐個的show俾我地睇...
好似你的十隻手指,腳趾....不過我地只係到你其中一隻腳仔,因為你收埋左另一隻...哈哈!!



你的頭仔....size正常...


呢兩幅要靠d想像力先睇到呢....醫生話你一切正常,應該冇兔唇問題呀!
  


睇呢幅係咪清楚好多呢...因為醫生好好呀....佢仲同我照左兩幅4D呀....所以我地可以睇得比較清楚呢!! 我同爸爸都有同樣的感覺...就係細佬好似哥哥呀....嘻嘻...好野...即係都係似媽媽多d啦!! 哈哈哈!!!
 

左邊係今日19週的細佬                         右邊係哥哥廿幾週時的4D相
 

媽媽:嘻嘻..細佬,你做咩用隻手遮住隻眼...咁快想同媽媽玩peek-a-boo??

醫生今日同我check得好details呀...其實呢個都係我仍然睇佢的原因...因為佢每次都好細心...check得好清楚...因為之前都有諗過,覺得佢都幾貴...想轉個平d的醫生睇....(唔知係咪佢知我咁諗....所以今日醒d 4D相俾我,等我覺得佢好好...唔會轉呢...哈哈!!)
之前,做檢查時,佢都有問我有冇book到做結構,我話有呀...o係PWH book到....佢話好呀...book到咪好law....完全冇話叫我要o係佢度做埋結構U/S....不過,我覺得自己今日都好似做左結構咁啦...哈哈!!

希望下星期去PWH照U/S....個醫生OK啦....唔會好似上次做OSCAR o個個咁...


沒有留言:

張貼留言