2009年10月27日 星期二

好緊張

好緊張呀....尋晚,突然諗諗下...咦...原來下個星期,就係我地出發去旅行的日子啦...但係咩都未book....哈哈...今朝早,拿拿聲出好機票,book埋酒店!!  感覺立即實在好多!! 哈哈!!


本來,今年過去的暑假,會係天朗第一次搭飛機去旅行,但係因為細佬的出現,令呢個機會冇左...所以,今次去旅行會係天朗第一次搭飛機呀!!! 唔知佢會唔會喊呢? 唔知佢肯唔肯坐定定呢?  平時自己番工,見到人地帶住d bb(雖然天朗已經唔係bb了!) 或者小朋友,今次自己帶住自己個仔坐飛機,感覺會係點呢...而家當然係好興奮啦....有得去玩嘛!! 不過,都有d怕佢o係機上曳曳,唔肯坐定定...因為自己都見過唔少...bb都還好...佢只係喊...最多嘈d...但係好似佢地咁..大左d...就唔只係喊咁簡單,有見過d小朋友,死都唔肯坐低,係咁發顛..不停發脾氣!! Anyway,我相信天朗應該唔會的!!


其實都諗左好耐,到底好唔好放低細佬,帶天朗去玩呢...因為細佬仲食緊媽媽奶嘛...如果離開佢幾日,一來肯定會心掛掛啦,二來又要日日pump奶,keep住奶量,等到番黎的時候,可以繼續餵奶!! 雖然係麻煩左d,不過,我都真係好想俾天朗有幾日,100%的爸爸+媽媽,因為自細佬出世以來,佢成日都要陪我o係屋企,冇咩得出去玩! 所以,今次旅行會係對天朗的小小補償+獎勵,因為佢真係一個好哥哥..so far細佬出世以來,佢都好鍚細佬...亦都當係天朗的兩歲生日禮物啦!!

天朗將會使用的第一張機票!!


希望我地可以有個平安,開心的新加坡之旅...而細佬都會乖乖,同婆婆好好合作啦!!


沒有留言:

張貼留言