2009年11月5日 星期四

天朗兩歲生日新加坡之旅Day1~Part 1

5 Nov 2009


早上7:15...3個都係睡眼惺忪的樣子.....我地一家3口帶著一大一細喼出門口啦!!!!



轉下眼,我地已經黎到機場啦!!




唔知點解咁趕....check-in完,拎埋錢...已經要快步搭無人駕駛,再走去gate口啦!!


差唔多係最後o個幾個上機呀!!!



我地的目的地~ Singapore!!


今日的flying hour 係3小時16分!


我地今日坐的o係波音777-300航機!!




媽媽最愛的~ 藍天 與 白雲!!




 天朗與媽媽的自拍照...嘻嘻!!



有個fun pack玩....幾開心!!



只不過...因為今朝好早起身呢....所以玩左一輪....就攬住o岩o岩o係飛機買的mickey訓著左lu!!



訓著左....仲拖住mickey呢!!



快啦,...快啦...就快到啦!!



本來熟睡的天朗....可能因為飛機下降,耳仔唔舒服...所以醒左了!!




同媽媽一齊睇下風景先!!



Hello....Singapore...we're coming!!



臨落機...影番張相先!!



爸爸影媽媽影天朗!!



拎左行李....搭德士去酒店!!



等緊媽媽check-in拎房間....




天朗:嘩...咁大張床...我今晚有排碌啦!!



~~~ to be continued ~~~

>>>>天朗兩歲生日新加坡之旅Day1~Part 2


沒有留言:

張貼留言