2009年12月10日 星期四

與貽姐。在家玩

29.11.2009

上回講到同悅妹去完玩,就趕住番屋企...因為我地約左另一個女仔,佢就係詠貽姐姐啦...我地將會一齊第一次做花仔花女呀!! 今日,又係我地培養下感情的時間啦...其實係我地爸爸媽媽要收紅色的炸彈啦..哈哈!!好緊張呀....唔知我地到時表現會點呢?? 希望唔好失禮人地啦!!

天朗:食飽飯之後,我地一齊玩薯蛋頭...我不嬲都係將d眼鏡戴o係"下爬"架喎...
點知詠貽姐姐真係戴上對眼度喎...



天朗:你睇下佢...


天朗: 好攪笑呀!!


天朗:等我又試下先!!!


天朗:我地係咪一齊都..好攪笑呢!!



天朗: 哎呀...唔玩啦...等我除番先...好辛苦呀...都唔o岩戴既!!


我地食緊飯時,放左細佬自己玩....


點知....轉個頭....佢自己訓著左...哈哈哈...


沒有留言:

張貼留言