2010年4月12日 星期一

4週年SYDNEY之旅~ Day 2

29 Mar 2010
4週年SYDNEY之旅~ Day 2

第2日,爸爸大學同學Fiona 同佢老公Kin一早黎接我地...
佢地帶我地去左Manly...
先食個brunch先...


之後落左沙灘玩左一陣...




呢度都幾靚呀!!!


之後,見到呢d水柱....天朗好開心....


玩完水....我地去左動物園....


















呢個動物園雖然唔係好大...但係都幾多野睇架喎!!








去完動物園,我地就番左Fiona & Kin的屋企...
有大廚uncle Kin為我地預備豐富的晚餐....






我地又食又拎,真係好多謝你地呀!!!!!
短短兩日的行程,雖然係好短,好攰,但係都好開心...
因為爸爸可以見下好朋友,
天朗有得坐飛機去玩,又可以獨佔爸爸媽媽幾日的時間....嘻嘻!!

4週年SYDNEY之旅~出發篇

4週年SYDNEY之旅~Day 1



4週年Sydney之旅~回港篇


沒有留言:

張貼留言