2008年3月26日 星期三

極品好男聲演唱會

24.3.08


今日下午先落機,夜晚就出左去會展啦...因為....Eric 今晚有演唱會啦....


今次我可以又唱又跳啦...因為上次佢開show,我肚入面有天朗,所以唔可以跳..可惜...佢今次冇唱快歌呀!


完左show,結果都係等埋佢出黎先捨得走....仲同佢影左張相tim...哈哈..佢又問我點解可以瘦得咁快...我傻下傻下咁..都唔知點答佢...只係話:係呀!


冇計啦...雖然已經見過佢好多次啦...但係...仲係好似好驚..好怕醜咁...仲要俾朋友仔笑我...話我一見到佢,就.....個樣出晒黎咁...


 


Copy from Eric's blog >> http://hk.myblog.yahoo.com/Eric-Suen




極品好男聲演唱會 氣氛超好!  多謝所有到場支持我的朋友!!!






口琴一吹 全場就熱血沸騰了 哈!!!






big screen TV yo!!!






cheers!!!  三個極品好男人!!! 哈哈哈哈哈哈!!!






我不是在小便 只是想給大家看看衣服後面的樣子!!! 哈!

沒有留言:

張貼留言