2008年3月7日 星期五

小別勝新婚

小別勝新婚  6 Mar 2008


講緊o既...已經唔係我同老公啦....而係同我的心肝寶貝~天朗...雖然,老公真係好好呢...尋晚專程走o黎機場接我,我真係好surprise呢!! Thanks a lot, my dear! 
尋晚,o係英國番黎之後,番屋企放低行李,沖個靚涼,就即刻衝番阿媽度,見下我寶貝仔,都有諗過接佢番屋企,但係諗清楚,都係冇接佢走,因為我自己都要好好休息下嘛!



番到去,仲唔第一時間,抱住天朗唔放!! 



仲要餵埋佢飲奶奶...先至捨得走呀...



所以,都係今日先叫阿媽接佢番過黎我度好d! 咁就係咁,我先可以有機會訓一大覺! 真係好耐冇試過可以訓咁多個鐘呀!! 哈哈!!


尋晚聽阿媽講,天朗已經開始學人轉身,不過係轉到一半...今日,同阿仔試下玩下先....



天朗好似轉得好開心咁呀...



媽媽: 天朗,你睇你食手指食得幾"肉緊"!!



夜晚,老公又將天朗反轉玩...



不過,天朗似乎都幾開心...



起碼咁樣食手指方便d嘛..哈哈..



媽媽: BeBe豬..你咁樣食手指的樣真係好可愛呀...媽媽愛c你...



真好,媽媽放幾日假,又可以日日見到你啦!!


沒有留言:

張貼留言