2008年4月21日 星期一

21 Apr 08 ~菜市場一遊

21 Apr 08 ~菜市場一遊

天朗: 今日,婆婆同媽媽帶左我出九龍,


去左一個一般bb應該唔會去的地方...哈哈..俾左個surprise公公..


on the way....sleepy face on the train..




在火車小睡了一會...去到市場....幾開心....




天朗:媽媽仲拎左隻蕃茄同紅茄俾我"玩"添..嘻嘻...



 


                                      天朗: 嘿..嘿..瓜瓜在我腳下!!




天朗: 之後,我地就同公公去左飲茶...


跟住,番屋企途中,我仲第一次o係公公架車度飲奶奶添呀! 嘻嘻!!


沒有留言:

張貼留言