2008年4月21日 星期一

我的浴缸。再見了

我的浴缸。再見了


自小,我就好希望,屋企可以有個大浴缸,讓我可以來個泡泡浴!


但係,屋企一直都只係有shower,直到結婚,有自己住的地方,終於可以俾我得到個浴缸,可惜,我只係享受左佢兩年,今日,就要同佢講bye bye了...因為懷疑浴缸滲水,令到客廳地板出現問題,所以,要跟浴缸說再見啦,換來的是一個企缸!


我的浴缸,真的有點捨不得你呢...



...因為,有時回到家,可以享受一個浸浴,真是一件美事呢!



唔使兩個鐘...



個浴缸已經......化為烏有了!



雖然,並冇辦法可以証明,客廳地板問題一定跟浴缸有關係, 但係,換左企缸的好處,係以後可以o係廁所幫bb洗白白,唔使o係客廳,因為個廁所細,所以之前一直都要o係客廳同佢白白豬!  而且,佢已經開始學人拍水踢水了..再o係客廳沖,肯定又要一地都濕呢!


聽日, 就會變身啦....唔知到時會係點呢...希望我會快d習慣 "沒有浴缸的日子"啦!


 


沒有留言:

張貼留言