2008年4月23日 星期三

22 Apr 08 媽媽變鴉烏

哈哈....話說呢兩日屋企浴缸裝修,所以冇得洗白白,要番阿媽度洗白白,


尋晚...沖完涼,洗完頭,用條毛巾包住個頭,走出o黎...


行到出廳....印姐姐抱住阿仔o係度玩,我行埋去,叫左bb一聲.....點知.....


佢俾我嚇親....哈哈.....可能佢未見過"包住個頭"的物體....


所以...佢被我嚇到...放聲大哭.....哈哈....


而我見到佢咁的反應....我的反應就係...o係度勁笑....



媽媽: bebe豬...對唔住啊...媽媽唔係有心嚇你啦....哈哈...


媽媽都係鍾意你"傻笑"、"哈哈笑"、"大笑".....的樣子呀!!


沒有留言:

張貼留言