2009年9月3日 星期四

2 Sep 09~第一次一家4口出街

2 Sep 09~第一次一家4口出街


今日,第一次一家4口出街,我地去同細佬拎出世紙+去健康院打針!





第一站~拎出世紙 , 唔記得左影相...








第三站~ 食lunch

搵埋o係沙田番工的契媽一齊食先!!





食飽飽,要趕返健康院...今日細佬要打針同埋check黃!

細佬的黃疸仲未退得哂...醫生本來建議我地去醫院抽血,check下,我同爸爸都話想再等定d先,咁佢話下星期再check,我地就話不如兩個星期之後先check...因為我地覺得好大可能係因為佢頭上的"樓".所以d黃會退得慢d,而我地問左醫生朋友,佢話細佬的"樓"可能要2-3個月先退哂...如果要個個星期番去check黃,我諗我會攰c....所以...我地諗住俾多個一個星期,遲d先再check.

至於打針...一拮...細佬喊得勁大聲,不過,都好快收聲,然後訓番!!

細佬1個月零1日重5.42kg=11.9lb...wow...勁呀!!
到左見姑娘的時候,佢重話細佬就黎超標tim,已經到左90 o個條生長線啦,跟住佢就叫我帶細佬去番磅重室度下幾長....結果細佬身長56cm,跟住佢就話睇番比例都ok,唔算超重!! 哈哈,佢都唔算真係好勁姐...我地見到有d bb好似米芝連咁tim啦!!


沒有留言:

張貼留言