2009年9月30日 星期三

奶媽的苦與樂

起初,以為自己上胎餵過媽媽奶,已經有經驗,今胎應該會ok,冇問題!
不過,好似同想像中有d出入....

首先,因為爸爸媽媽一時大意,
令到細佬黃疸偏高(出世頭幾日,我地冇注意到佢食奶食唔夠!),所以,出世第五日番健康院check到高,要去醫院照燈!細佬要留院,又要被拮針,媽媽睇
見梗係心痛啦...加上唔可以留o係醫院餵佢,咁就要番屋企泵奶keep奶量! 幸好,細佬只係住左一晚醫院,第二日已經可以home
leave..但係之後o個幾日,d黃仲係有,日日要番去醫院拮針..心痛之餘,加上頻頻撲撲,其實真係好攰!
比起上次坐月,今次真係辛苦好多,因為而家有天朗o係度,攪掂細佬之後,又要陪下天朗,根本不能好好休息!
仲有,好辛苦的就係婆婆,因為佢每日要過黎煮飯,煲湯俾我,夜晚仲要照顧天朗,真係辛苦了她!!!所以話...媽媽真係好偉大的!!

轉眼問,細佬快兩個月了...
不過,佢食奶時間好似仲係好亂咁o既...我知道,餵媽媽奶係feed on demand...我其實都冇刻意去幫細佬set
食奶時間,佢想食咪俾佢食,不過咁樣真係好辛苦呢,每日唔係餵奶就係換片,真係好悶呢!!
加上,要隨時ready做奶媽,所以,出街都唔可以去咁遠,咁耐,仲要多數只係佢地兩兄弟一齊訓左覺覺,等婆婆睇住佢地兩個,我先可以出街抖抖氣!!
其實,有時都會覺得幾悶,幾depressed,見到人地餵奶粉,可以輕鬆自在,又可以等其他人幫手,有時真係好想放棄,唔堅持落去呢!! 加上,餵媽媽奶比較難控制時間,所以有時真係辛苦了我媽,因為我要餵奶,成日要佢"睇"住天朗,因為呢個仔,而家經常處於活躍狀態,有時又好扭計,所以,真係睇少眼都唔得!

但係,當每一次見到細佬食媽媽
奶的模樣,就會好唔捨得...雖然係好辛苦,但唔係每個媽媽都有呢次機會!
記得上次要開始準備番工,幫天朗戒媽媽奶,見到佢寧願肚餓,都唔肯食樽,勁喊,真係好心up呢!!
所以,今次有左細佬之後,已經同爸爸講,今次想餵耐d,雖然要付出好大代價,但係我相信比起細佬的健康身體,呢d都不算得上什麼!!
所以,我同自己講,我更加唔可以o係呢個時候放棄呢...如果唔係,我怕會俾爸爸鬧呢!!

所以,我一有時間,就上d母乳
餵哺的forum,睇下其他媽媽的分享...拎d支持,能量,幫助自己撐落去!!
加上,呢幾日唔知點解塞塞地...令到d奶出得唔好,自己好痛,細佬又食得好忟!已經試左好多...其他媽媽教的方法...但仲係未通得番晒...希望可
以快d暢通番啦!!


吃奶表情,動作多多的細佬...

...是你給我堅持下去的力量!!













沒有留言:

張貼留言