2010年3月5日 星期五

虎年大年初二+初三

大年初二,番左婆婆屋企開年!!

嘩....幾多餸......我真係覺得我媽咪好厲害...一個人可以預備咁多餸....好彩都有姐姐幫下手...如果唔係,真係唔知要煮幾耐呢?! 媽咪,辛苦哂你啦!!


媽咪,爸爸,o係我番左工時,要你地幫我照顧朗兄弟,真係辛苦哂你地啦!!!!
I Love you....


當然仲有我老公啦...每晚放工番黎...仲要幫手湊仔...辛苦哂!!


新年真係一個好開心的日子,因為難得可以見到咁多親戚朋友!!!





年初三
: 今日冇咩地方要去,加上天氣太凍啦...
所以成日留在家中休息、打Wii!!


沒有留言:

張貼留言