2010年3月5日 星期五

虎年大年初一 + 情人節


今年的大年初一係星期日,又係情人節!!(不過好似完全唔關我事咁law)

我地一早起身,換好兄弟新年紅噹噹裝...準備返教會....

出門口前,媽媽梗係要俾兩封大利是俾兩個寶貝仔先啦!!!



細佬真係一個好鍾意笑的baby呢!! cute!!!

返左一陣教會,就要走啦....去左新年第一個團拜~ 女麻 女麻 家族團拜!


之後,番左婆婆屋企.....訓下晏覺....




夜晚又去左爺爺家族團拜


話哂今日係情人節,當然會有花收....不過梗係唔係我架啦....
呢20枝玫瑰係天朗阿e收架....靚唔靚呢?
雖然俾我爸媽話好sai錢...但係...呢d日子...男朋友梗係要做番d咁o既野架啦!!
而我....咪就係咩都冇收到law....因為我都冇男朋友...哈哈哈....


沒有留言:

張貼留言