2010年3月8日 星期一

正月十四~CX baby gathering 2

27 Feb 2010

上回講到,哥哥肚仔唔舒服,同佢睇左醫生!!

繼上星期bb gathering之後,一早約左呢日同另一堆同事+bbsssss gathering...
有諗過,不如唔好去啦!!
到後來,見佢又冇咩事,本來我係諗住自己只係帶細佬去...因為爸爸返左工,陪唔到我地一齊去...結果,天朗公公話可以車我地去,於是,媽媽單拖,一個人帶兩個去,因為公公可以車我地去到我同事屋企樓下! 於是,媽媽好勇咁,揹一個,推一個,走上同事屋企!! 勁!!

佢都係叫阿朗...係細肥朗26日的Ronnie爾朗....


細佬對蕎蕎妹妹...好有好感咁喎...哈哈..


由大至細(年齡)....肥朗係最大....



好彩有呢個哥哥陪天朗玩...


各位飛媽...加油呀!!! 又要返工...又要湊B,真係唔客易呢!!! 大家加油呀!!




大家話今日細佬著得好"佬"喎...哈哈哈....



睇下呢兩兄弟.....


祝大家快高長大,身體健康,聽教聽話呀!!!

沒有留言:

張貼留言