2010年6月3日 星期四

十年

2000 年 5 月 9 日,是我和爸爸第一次手拖手的日子....
十年了.....原來已經十年了.....
一直在想,要怎麼去慶祝這個日子....
跟身邊朋友說,我想怎樣慶祝....
有些朋友說,你已經結婚了,還要慶祝拍拖紀念日嗎?

我説:當然要!!!!!!!!! 為什麼??

如果沒有拍拖開始.....又何來有結婚呀?? 
所以,我一直也很重視這個日子....更何況是這麼值得記住的十年呢!!!
好想跟爸爸兩個人,放低一對仔 ,坐飛機去旅行二人世界玩下....
冇錯,在我心目中,要坐飛機去玩,先算係真正的旅行...哈哈....
雖然自己成日飛來飛去,但是,跟自己心愛的心,一起坐飛機去玩...
那種心情當然跟返工好唔同!!!
無奈,爸爸最近公司十分忙碌,冇可能請假...

又適逢...這天是母親節....所以,結果,我們只是簡簡單單,
輕輕鬆鬆的過了大半天二人世界....

早上,去完教會....送兩兄弟返婆婆屋企...
下午同幾個b/s到了A/C Hall,參加了Worshipers 的「全港敬拜隊激勵大會」!

之後,晚上跟爸爸到了又一城....



先來個二人世界母親節大餐....


之後,做了十年前那天做的事情......


十年前的戲票!!!!!!! 是我的最愛~黎明+張曼玉的"一見種情"!!
不過,我同爸爸絕對唔係呀...哈哈...



睇戲前的自拍照....


睇完戲,還是急不及待回家,見見兩個小寶貝!!!


一家4口@拍拖10週年紀念日!!!


有一天,一個朋友說,你們在這10年,已經做了很多事情,
結了婚,還生了兩個仔..哈哈!



這應該算是母親節或是十年的禮物?!


很美的太陽花!!!


十年。我們已經手拖手十年了。。多謝你。。



請繼續拖着我+兩位小寶貝!嘻嘻!!


沒有留言:

張貼留言