2010年6月29日 星期二

Toy Story

話說...之前天朗成日o係屋企睇Mickey Mouse...有時都會睇下Barney...但係睇得多,
佢唔悶,我都快悶到識背,於是前陣子,o係屋企搵左兩隻Toy Story/Toy Story2俾佢睇,
於是佢o個排係咁成日睇...真係好多得佢俾個機會,
o係我地睇TS3之前,重溫呢兩集的內容呢!!!哈哈哈!!!

而隨住TOY STORY 3 就快上畫,出左好多新product呀....媽媽忍唔住手買..買...買...

----- bought from L.A.-----
Pizza Planet + 游水手袖 + Lego
(當時,香港仲未有得賣,不過,而家有啦!!)



一見到呢盒lego,媽媽即刻好興奮,隻3眼仔好得意架...,好想買,但係諗住天朗
有排都未識切,但又真係覺得好得意...就o係呢個時候,表妹一手拎左去俾$,
話佢送
俾天朗喎....


呢個Pizza Planet...俾我想像中..大呀....好正...佢地玩得好開心!! 嘻嘻!!







----- from Hong Kong T R US -----


this Buzz....so cute!!!


如果你而家問天朗:巴斯光年,會點架?
佢就會答: 巴斯光年...一飛沖天!!!

哈哈哈....



其實....我真係最鍾意3眼仔!!! ^_~


----- from Singapore -----
買給天朗的水壺


----- from Bangkok -----
mini bubbles

有一次飛Bangkok新加坡,行街時,在百貨公司玩具部逛,俾我發現佢地,我覺得好得意呀!!
於是,諗住同天朗的朋友仔一齊分享,所以掃左十幾個番黎,
個架上的差唔多俾我掃晒..哈哈哈....


我地已經約好左一齊去睇TS3啦...YEAH....
到時一定會好嘈呢...哈哈哈....



沒有留言:

張貼留言