2010年6月23日 星期三

與好友。迪拜

17-21 May 2010

今次,係我5個月內第4次去迪拜了....
今次去的原因只有一個,就係為左佢~我的好朋友!!
今次,特別調更,同我呢位好朋友仔一齊飛,可以寓工作於遊玩,正!!
所以,我仲特別帶埋部大機去影靚相,短短兩日,影左差唔多400張相!!好開心!!







呢個水上樂園,就係我地今日的目的地...

個近乎90度垂直的slide...我玩左2次....哈哈...好正,好刺激!!!


之後o係附近個beach影下相,便走了!!!
The beach @ Atlantis


坐的士出番mall of the Emirates...


食個晚餐....


就要返酒店了....
因為小睡一會,半夜要起身做轉shuttle機去沙地阿拉伯!!


在沙地阿拉伯機場(據說是全世界最大的機場)影番張相先!!!

因為transit幾個鐘,所以,可以睇下雜誌,訓下覺...之後,再番DUBAI!!


做完程SHUTTLE,返酒店梳洗一番,又再出動啦!!!


我地今晚的目的地係....帆船酒店....隔離個MALL...


因為在帆船酒店食飯,實在係太貴了...
所以我地選擇左o係隔離個MALL...
一邊睇住佢,一邊食...仲正啦,哈哈!!


special effect?!?!




食飽飽.就行過去...影下相啦!!

其實,真係多得Jumeira hotel的security哥哥,
肯俾我地入去佢地酒店個beach,我地先可以影到咁多靚相咋..嘻嘻!!


玩左成晚...返到酒店...好攰啦!!!


第二日....訓到好遲...都冇出過去了...
之後食左少少野...就上機番香港了!!!
happy a very happy trip, yeah!!!!!!!



沒有留言:

張貼留言