2008年10月20日 星期一

19 Oct 2008~Cute bb 嘩鬼派對

19 Oct 2008 ~Cute bb 嘩鬼派對



一去到....大家先來熱下身先!


天朗: 阿紫...好耐冇見啦!!


阿紫:天朗,你做咩搶我枝飲管呀...我唔睬你架!


天朗: 阿紫...你唔好嬲我啦!


天朗: 好野...俾我拎到包檸檬茶!!



阿紫: 天朗,你做咩"哩"埋o係枱底呀?


阿紫:哦....原來你"哩"埋" 咬 檸檬茶!!


3個一齊搶!!


噢...結果jason成功搶到!


轉頭...大家好開心咁食餅餅!


媽媽:天朗...你睇....阿紫同jason都有望鏡頭呀...你掛住食....唔係...應該係掛住玩d餅!



媽媽: 影完啦...你而家先望鏡頭!


再轉個頭..阿仔唔知做咩咁熱情...咀左jason一啖....噢..阿仔..雖然你地同年同月同日出世...但係都唔可以咁咀咀架!!


天朗: 謙謙...你唔好走呀...唔好拎住我筒星星餅走先得架!!


天朗:呢身就係我參加嘩鬼造型比賽的裝扮啦!!


天朗: 玩完啦...係時候食番枝奶奶先!


天朗: 我地3個係同年同月同日出世架!!
(左起:天朗 / 恩恩 / jason )


沒有留言:

張貼留言