2008年10月2日 星期四

30 Sep 2008~媽媽放大假。天朗多節目(1) 玩轉反斗城

媽媽放大假。天朗多節目 (1) 玩轉反斗城


國慶前夕,加上媽媽放假,所以帶左天朗出TST等埋爸爸放工,去反斗城玩!!!


 


天朗:媽媽帶我坐頭等出尖東,因為實在太多人,太逼了...



                                                


                              天朗:爸爸,我唔鍾意呢個呀...



                              天朗: 我都係鍾意呢個南瓜多D....^_^


 


天朗: 又係玩玩具的時間啦....yeah!!!



 


天朗爬入門口連環圖......



天朗: 嘩...呢度好多玩具呀!!!



天朗: 我係咪好型呢!!



天朗: 最後,爸爸媽媽仲帶左我去行海旁呀!!!



 


沒有留言:

張貼留言