2008年10月11日 星期六

4 Oct 2008~ 天朗多節目(6) 與好友相聚

4 Oct 2008~ 天朗多節目(6) 與好友相聚

媽媽: 今日約左班舊同學見下面,聚聚頭...玩下bb...定係俾bb玩呢...嘻嘻....天朗又可以同詠貽姐姐玩下...


媽媽:我地食飯時,天朗只好坐o係度睇住我地食...因為我地食pizza+壽司...所以天朗冇份食啦...嘻嘻!!

天朗: 車.....好叻咩....我咪食手指law......好味...好味!!


媽媽: 天朗見到咁多人黎到我地屋企...都好開心呀...因為有咁多人同佢玩...又有joanna姨姨送玩具俾佢玩....雖然佢對個玩具興趣不大....只係顧住食個玩具..哈哈...


媽媽: 大家估下天朗...去左邊度??



媽媽:其實佢係俾屋企張遊戲墊包住左....多得aunt KuChing的新電話...竟然影到這樣特別的效果....


媽媽: 唔知佢地大個會唔會記得曾經俾呢個肥叔叔舉起過呢...哈哈...




詠貽姐姐: 天朗,我地一齊食餅餅呀!

詠貽姐姐: 天朗,你只係食個蓋...唔要星星餅呀?

詠貽姐姐: 個蓋有咩咁好食呀?

天朗: 你俾番我呀....個蓋係我的至愛黎架...

媽媽: 教佢地一齊打鼓(打罐至真!) ....點知....

詠貽姐姐: 天朗, 你唔好又顧住食啦...我地一齊玩啦!!





大家有機會相識..成為同學仔...朋友仔...真係一種緣份..雖然老土...但係都希望大家可以永遠keep住呢份友誼...久唔久..可以有機會聚下腳..見見面啦!!


沒有留言:

張貼留言