2008年10月11日 星期六

5 Oct 08~天朗多節目(7) 返教會+行街街

5 Oct 08~天朗多節目(7) 返教會+行街街






天朗: 同陳弟弟玩下先....



uncle kong: 喂..天朗..同我個女影張相先啦...


uncle kong: 唔使咁唔俾面呀...


uncle kong: 仲要走埋tim...下次唔俾你同我個女去街架!!


皚悅: 車...好叻咩你...唔影咪算law...


媽媽: 天朗,你做咩放生電? 你想電邊個呀?


天朗: 番完教會...我地出左去沙田行街街!!



天朗: 呢d珠珠咁colourful o既! 又幾好玩喎...爸爸話媽媽顧住買衫俾我...所以推住我四周圍行...等媽媽揀衫喎!




沒有留言:

張貼留言