2008年10月10日 星期五

2 Oct 2008~天朗多節目(3) 與媽媽tea tea+ 行街街

2 Oct 2008  與媽媽tea tea+ 行街街

天朗: 今日,下午,媽媽帶我去撐枱腳...我地兩個人去食tea...


天朗: 媽媽....我唔開心呀...只係睇住你食...我冇得食....

 
媽媽: 好啦....俾條餅餅你食啦!!


 
天朗: 食飽飽,我地去行街街....媽媽仲買左個玩具俾我呀!! yeah....



天朗: 之後,到左夜晚,媽媽就帶左我出大埔,等埋爸爸一齊去食飯...


媽媽: 你睇佢.....幾活潑....係咁fing個menu....


媽媽: 然後又係咁用隻碟...拍枱....



媽媽:食飽飽...個傻豬仔又訓左...都好o既...咁我地可以專心d行街睇野...哈哈...


天朗: 哈哈...我訓左大約一個鐘...就醒左啦..然後同佢地一齊行街街.周圍睇野...同埋好想掃跌人地d野(當然爸媽及時阻止)...嘻嘻!!





沒有留言:

張貼留言