2008年11月2日 星期日

1 Nov 08~ 第一個1歲生日會

1 Nov 2008

天朗: 因為諾諾哥哥的關係,我地今日去左參加 "廣華bb1歲生日會", 諗住一齊去玩下啦!! 嘻嘻....(乘機又多一個生日會,哈哈!! 因為我其實係威爾斯出世架!)


天朗: 諾諾哥哥未o黎到,等我同爸爸媽媽一齊食下野先啦!!


天朗: 然後,同其他bb一齊玩下波波先啦!!


天朗:之後,諾諾哥哥o黎到,我地又一齊玩下先!!


天朗: 媽媽,呢個係我呀!!


天朗。生日月...開始啦!! Happy birthday!!! let's celebrate!!


生日...當然唔少得有birthday cake 啦!!


天朗: 之後,我地仲去左爸爸中學同學的飯聚添呀!! 不過,因為媽媽尋晚番工,今朝先番咋,訓得好少,所以我地食飽飽,坐左一陣,就番屋企啦!! 因為仲要留番d精力...去聽日(2/11) 的"豬聯PIG合生日大派對"呀!! 聽日又再玩過啦!!


沒有留言:

張貼留言