2008年11月2日 星期日

2 Nov 08~豬聯pig合生日大派對

2 Nov 08 豬聯pig合生日大派對

wow...期待已久的0711bb 1歲生日會~豬聯pig合生日大派對, 終於到啦!!!


首先,真係要好多謝一班義工媽媽呀...a BIG THANKS to Ronnie,Emily,Peggy,Fanny,Katherine,Lily,Heidi & Tracy!!!!!! 如果冇左你地的無私付出,我相信一定唔會有今日呢個咁開心,好玩的生日party呢!! 仲有,多得你地的努力,幫大家搵到咁多唔同的sponsor,令大家今日可以又食又拎....真係辛苦晒你地呀!!!


舉行地點係逸東酒店呀...睇下我地D車....仔....我地有停車場架!!



天朗: 一去到,又係時候warm up下...周圍爬下..識下朋友仔先!!


天朗與爸爸or 媽媽


我地今日有3個生日蛋糕呀...勁呀!!!









今日,我地有差唔多六十幾個0711 bb 一齊慶祝生日呀!!!!


今日,真係節目豐富又緊湊呀!!!有餅印比賽, 爬行比賽, CATWALK比賽...當然仲有抽獎啦!!
天朗: 雖然媽媽冇幫我報名參加比賽,因為名額有限呀...(媽媽知道時,已經full晒啦!) 不過,好彩冇報咋,因為比賽時,我訓左覺覺豬呀..哈哈...所以媽媽有去幫我d朋友仔打氣呀!!


又係時候同d朋友仔一齊影下相先!!






阿紫公主呀!



wow...wow....3個俊男出場啦......



天朗: 哎呀...謙謙,梓豪呀..點解呢個妹妹同我地影相,扁晒咀咁o既?



天朗: 哎呀...個pinky 妹妹走左啦...咁我都走啦...去搵食先...係搵餅餅食呀!! 梓豪,你都一齊o黎呀? 謙謙,你都要爬下先得架...唔好坐定定啦!!



Jason: 兄弟,掂呀...加埋我o係度,d靚女應該會走埋黎架啦!

天朗: Jason,係真唔係呀?



天朗: Jason, 你果然係勁呀...真係帶左幾個女仔過黎喎....


媽媽: 不過...bb一多,就會出現呢個情況了...哈哈...你有你影,我有我爬....


天朗:佢地就係我其中一d朋友仔啦...希望我地可以以後有更多機會一齊玩,一齊成長,一齊慶祝生日啦!!



番到屋企.....係時候睇下d禮物啦....嘩...嘩...嘩...嘩..有好多呀!!

開頭媽媽以為只有眼見咁多....原來打開個mickey背包,入面仲有架!!!

睇下天朗玩禮物...幾高興!!


最令媽媽覺得感動的係...有件寫上每個bb名字的飯衣同埋張個人書籤呀!!
籌委媽媽們,你地真係好有心思呀!!!


仲有,呢本有晒咁多個bb相片同名字的相冊呀...好靚呀...真係好值得留為紀念呀!!



今日真係玩得好開心呀.....多謝晒咁多位朋友仔,同我一齊參加呢個party呀!!! 下次一齊再玩過啦!!


天朗:完左party,朋友仔仲有下午場呀...可惜我要趕住番屋企食飯,慶祝太婆婆生日呀..加上呢兩日節目豐富,所以爸爸話都係要番屋企休息下,唯有下次再同大家玩過啦!!

沒有留言:

張貼留言