2008年11月25日 星期二

豪少生日會

23 Nov 08 豪少生日會

今日,應梓豪(媽)的邀請,我地去左參加豪少同佢朋友仔瑜瑜的生日會!



你睇...天朗同梓豪的目標一致....就係罐星星餅! 嘻嘻!


天朗: 等我周圍爬下先!!



天朗:喂...梓豪...你飲咩呀?
Jason: 係啦....兄弟..有野大家一齊分享好喎!


梓豪: 爸爸...佢地想搶我包野飲呀!!



天朗& Jason: 車...我地都有啦....唔使同你爭呀!!



媽媽見天朗自己爬來爬去,試下去抱下死火恩先(佢大天朗十零個鐘!)...點知佢都係不停咁死火地喊....
哈哈...都係俾番你媽媽抱啦!!


四大才子(天王)又碰面勒!


左起:  天朗=劉華   梓豪=黎明   謙謙=張學友   Jason=郭富城

哈哈...唔知點解會變左四大天王...但係媽媽鍾意黎明喎..唔愛劉華喎!哈哈!


(相片取自Jason 的blog,thank you!)

一片混亂的大合照



同壽星仔影張相先啦!






Party 完左...我地又去會所玩下....happy下先!!



天朗: 咦...Jason...點解你俾人困住o既?
謙謙: 唔使怕...等我同天朗救你出o黎...



BeeBee: 媽媽...天朗同我爭...個hello kitty 玩具呀!!! 我唔制呀!!



天朗: 哎呀...唔同你爭啦...我都係同番班男孩子玩啦!!




咦...點解天朗咁熱情咁走埋梓豪媽度呢??


哦....原來係有糖糖食...唔怪得...搭晒膊頭咁friend啦!! 哈哈!


玩完...我地其中4個family...8個大人4個小朋友,仲一齊去左食晚飯呀!! 嘻嘻!!


once again, HAPPY BIRTHDAY to 梓豪!!

沒有留言:

張貼留言