2008年11月17日 星期一

開心生日迪迪尼~酒店篇


媽媽本來想自己寫的,但係呢幾日實在太忙..沒時間寫個屬於媽媽blog的天朗生日篇了...所以只好引用爸爸的呢!


生日暢遊迪迪尼 – Part I 酒店篇


11 ~ 12 Nov生日暢遊迪迪尼之旅: 第一晚我地入住迪迪尼酒店

 


先巡視吓間房, 順便送公公出門口








媽媽: 天朗好叻叻...同公公bye bye....特別鳴謝公公專程車我地直入酒店,唔使我地自己坐車呢!




呀仔 ~ 我地今晚食Buffet, 唔好叫Room Service


係餐廳, 唔駛同人迫都可以同各卡通人物影相; 不過迪迪尼魔法似乎對一歲大BB 未生效 bor



 狗仔係乖呀 ~~


~~ 做咩大得咁快 !!


食飽飽返上酒店 >> 天朗: 好心急、好心急 …… 到我游水未 ??

 


天朗: Yeah !!


天朗: 等我示範恐龍仔掌上壓

 


MaMa: 食飽, 沖完涼, 玩夠好早d訓呀 !!


晨早起身, 還懵閉閉的BB (媽媽: 真係好愛呢個懵下的傻豬bb呢!! )


轉頭已經生猛醒神哂


 等我睇下出面有咩玩先


~~ 準備就緒 ~~ 我地出發去玩 ~~


沒有留言:

張貼留言