2008年12月21日 星期日

1歲1個月@又一城+尖沙咀

12 Dec 2008

天朗: 今日係我1歲+1個月啦......

下午, 媽媽同婆婆帶左我去九龍塘行街街....



媽媽好鍾意呢張相呀....影得天朗同婆婆好sweet呀!!



天朗: o個度仲有棵好高好大的聖誕樹呀! 你睇我幾開心..行來行去!!


天朗: 轉個頭我地已經出左去尖沙咀啦....因為食飯要等位呀...所以我同媽媽行下街街先!!

天朗: 等我睇下menu...睇下有咩食先??


天朗: 嘩.....轉眼間...已經成枱o野食啦!!!


天朗: 食飽飽...又係我活動的時間啦!! 又行下先!!  我而家真係好鍾意自己行呀!!

天朗好鍾意呢隻羊仔呀....係咁伸手去摸佢!!

之後,在海運巧遇林家4口....哈哈...叫佢地幫我地影張全家幅先...嘻嘻!!



沒有留言:

張貼留言