2008年12月24日 星期三

電車報佳音with Eric

23 Dec 2008 電車報佳音with Eric

今日係天朗第二次見uncle Eric 啦.....我地一齊坐電車報佳音呀!!

天朗: 咦...仲未出發...等我周圍行下先!!



天朗: 媽媽呀...呢架靚車車係咪uncle Eric 架??  等我玩下先...咁大架車車,我都係第一次玩呀!!!





天朗: 點解咁耐仲未上電車o既?
媽媽: 因為uncle Eric 做緊訪問呀!
天朗: 咦...點解個哥哥...俾個牌我地o既? 又好似幾好玩咁喎...



大合照@電車上



由於車頭好大風呢...所以媽媽+天朗躲在車中間...



天朗@電車上


Special thanks to Ty姐姐幫我地在電車上影左呢張合照呀!!



沒有留言:

張貼留言