2008年12月14日 星期日

維尼聖誕@mega box

9 Dec 2008


天朗:今日阿e放假...我地一齊坐火車去街街....



天朗&媽媽@德福



媽媽:自從天朗識得自己行之外,一去到商場...就好鍾意自己周圍行o黎行去!!



去到Mega Box.地下.....已經見到媽媽至愛的pooh pooh啦!! 梗係要影相啦!!



天朗似乎對d蜜糖有興趣多d....



上到去行街街.....天朗有得自己行來行去...你睇佢開心到.....



之後,阿e仲陪我坐滑梯同車車添呀!!



天朗: 食飽飽....大家食生果...有我至愛的西瓜呀....點會冇我份食呢!


你睇我食到幾dirty!!



食飽飽...發覺原來L5,都有pooh pooh 可以影相呀....



仲有一棵掛滿pooh pooh的聖誕樹呀!!



沒有留言:

張貼留言