2008年12月21日 星期日

16 Dec 2008~ 契媽陪我地食飯

16 Dec 2008

因為今晚爸爸不在家,加上婆婆公公要去飲宴,所以媽媽帶左天朗....搵下放緊大大大假的契媽食飯先!!

沙田的聖誕佈置都幾靚呀!!





天朗:又到左我最愛的時間啦....就係自己o係商場度行來行去啦!!! yeah!!




行下行下.....天朗一枝箭咁.....向荷瓜進發.....


哈哈....因為佢見到好多可愛的bb呢....


天朗: 行左一陣....我地去左食飯啦.....媽媽仲俾garlic bread我食添呀!! 哈哈!!



天朗: 食飽飽....繼續去行街街.....契媽本來話想送chicco 架車車俾我做生日禮物....

之後,我地去左反斗城....見差唔多款的車仔....都唔使咁貴....只係幾百元之嘛...



不過,最後媽媽話....屋企都已經有架車車啦.....話想買張枱仔俾我多d喎.....
 
所以結果買左呢張musical table 俾我啦!!! 多謝晒....契媽!!!

一番到屋企.....天朗已經好開心攬住個玩具....



爸爸切的時候....又o係度攪攪震.....




後來,仲玩到唔肯訓覺覺豬添呀!!!




沒有留言:

張貼留言