2009年6月8日 星期一

32週~健康院檢查

5 June 2009


32週~健康院檢查


本來,應該上個星期要番健康院做檢查,但係因為咁o岩又book左去私家醫生度睇,所以就自己遲一個星期先番健康院,唔想咁趕!!


今日,已經預早少少去,嘩...點知,一樣都係咁多人...well....


之後,都係做o個d野...驗小便,磅重,量血壓,今日重60.3kg....都應該ok啦!!


然後,等左一陣,便見姑娘,今日呢個姑娘勁求其, 摸下個肚....又摸下bb個頭的位置,佢話bb係咁郁,哈哈...我心諗,你咁樣"禁"佢個頭...唔郁先奇啦!! 之後,細咁二,聽下bb心跳,就做完檢查啦!! 佢問我係咪都會係o係呢度做檢查,我心諗:下...我都黎左呢度好多次架啦喎...難道我仲可以有第二個選擇麼?


之後,又問我有冇出左自己睇私家醫生,我話有,佢問我係咪照u/s,我話係呀! (唔係,我睇黎做咩?!?!) 跟住佢話,咁你之後唔會睇架啦....我心諗點解唔會呀?!  我咪話:會呀... 哈哈....佢的問題真係好奇怪!!! 我心諗,難道真係只靠你地每次的"檢查"麼.....我唔會放心law..... 所以,我寧願自己花d $,都會去睇私家醫生law!! 哈哈!!


而家個肚已經39吋了...唔知到臨生的時候會幾大呢?


下次....兩星期後再番去啦!!


 


 


沒有留言:

張貼留言