2007年1月28日 星期日

等待的日子

聽日,就要開始我的10日 "等call的日子", 我最討厭就是見到自己的schedule 有standby duty. 奈何,因為以應付大家同事report sick的時候,所以基本上每3-4個月就會有一次standby . 

不喜歡standby, 因為有很多變數

不喜歡standby,因為我不可以控制自己的生活安排

不喜歡standby,因為怕要好趕咁番公司

相信我地每個同事都不會喜歡

wish me luck, 我o岩o岩先去完Bombay, 請不要給我!!


希望Melody 快d好番啦,無端端唔知點解,整親隻腳,番唔到工. 祝你 早日康復!!

請不要給我..她的BKK/KHI.


沒有留言:

張貼留言