2007年1月30日 星期二

做到傻左

尋日, 第一日就被call左做"人參國"即日來回, 11:10 call我,12:35前要番到公司,好彩佢遲左少少call我,所以我先可以有的士claim. 好彩我已經早左少少起身,化定妝, 但係冇諗過佢咁快call我呢,所以碗corn flakes食左大半都要放棄...然後拿拿聲call 的士...點知call左好耐都冇..好彩後來都call到.但係,當我正諗住落樓,先醒起自己銀包得$200...oh no....仲要去o禁錢....好彩結果都趕得切!!

不過,今程機一點都不好過,因為我要做的是賣duty free, 冇錯,只係賣duty free,其他野唔使做...聽落去,好似好so,但係一d都唔so,因為o係差唔多3個鐘的呢程機,我係冇停過,不停咁走出走入,踎低起身,搵野賣野,收錢找錢..做到隻狗咁...加上d人參客仔,英文不太靈光,所以要用 簡單英文+手語 同佢地溝通!!  好耐都冇試過咁辛苦呀!!!

   

好彩,番香港o個程冇咩人買,但係因為韓國落雪,攪到機翼有雪,因安全理由,所以要de-ice左,先可以起飛! 結果比原定時間遲左成個鐘先番到香港,本來已經夜啦...仲要再夜d...攪到我要去追12:00尾班巴士番屋企,跑到我呀!!! 追唔到,就要搭的士啦!! 結果,我上左巴士,過左兩分鐘,佢就開車啦!!

好彩,今日有一日day off.......真係要回一回氣呀!!


沒有留言:

張貼留言