2007年1月24日 星期三

黎明 Looking

    前陣子,成日聽的專輯 Looking Leon                               


                        


                                                                        


                                         1 無事常相見 (Piano Version)    
                                         2 愛是傻得起   
                                         3 蠢蠢欲動  
                                         4 無事常相見   
                                         5 你有本事    
                                         6 電殛   
                                         7 I'll Never Fall in Love Again


我最鍾意的係 "無事常相見" 


         隨時愛相見 便見面
         未怕疏遠了十萬年
         年中雖無事也見見
         談笑風生聽你表演

         跟你沒計算的感情
         永沒利益的陰影
         唯獨笑得太大聲


人大了,生活改變了,大家也唔同了,只是有一樣野係冇變的,就係大家的回憶,因為它永遠也會埋藏在我們心裡. 每次跟中學同學見面,也喜歡緬懷往事! 我相信,讀書的日子係最開心的,因為沒有太多的憂慮,而家人大了,要諗的野多左好多. 唔知點解每次聽呢首歌,都會諗起婉文姐,佢係我最好的朋友,雖然而家各有各忙,未必成日見到,但係佢始終係我疼鍚的朋友仔.


仲有一個,未必係可以成日見的老友,就係我的陳大佬了..由於佢身處花旗國,所以想見都未必可以. 所以佢前o個排番黎香港,都見左佢好多次...真係攪笑...仲有因為佢,攪到我地o係香港o個班friend o係短時間見左好多次添呀...哈哈!! 多得你唔少!!


                                             


                                              


沒有留言:

張貼留言