2007年1月26日 星期五

BOM 一年一次好嘛?

今天,終於都從Bombay 回來了,雖然只係5日,但係好似去左好耐咁, 番極都未番到屋企咁!

可能因為中間要做一桯shuttle,由Bombay 去Dubai, take-off,landing,又take-off,又landing,但都係番去Bombay,再留多一日先番香港.

其實真係冇諗過自己咁快又做BOM的,因為剛過去的11月才做完回來,還記得上次做完,我跟自己說:BOM一年一次也嫌多呢!!! 沒想到,兩個月之後,我又來到這個地方,但係,今次係我自己調番o黎o既,係用一班同樣辛苦,難做的機. 不過,好彩,今次已經好好多了,未係太難頂,或者係因為已經有心中有數,預左會好辛苦.加上d客已經進步左少少,由每人飲3-4杯野,減到2杯!!

不過,也有"激死"的時候......

問: Would you care for some juices or soft drinks?

頭搖搖的人: Juices.

問:Would you like to have Orange,Apple or Tomato Juice?

頭搖搖的人: PINEAPPLE

 Oh  my God, 唔好玩我啦,唔該!! 這只是冰山一角, 總言之, 都係o個句: BOM 一年一次,好嘛? 可惜,如無意外,今年應該仲有一次會roster呢,仲未計standby有可能被call呢!!  講開又講,後日就要開始我的standby block了,最討厭就係o係屋企等電話!!!

沒有留言:

張貼留言