2007年2月4日 星期日

等了 6小時

今日,由下午4點等到頭先10點,等左6個鐘,都係唔使番工.

其實,本來係要o架,話說,4點鐘時,我上網check, check到自己要做班台灣over nite.

o係大約4點半,收到公司的人打電話黎,問我出左門口未? 我話未呀!佢就叫我唔使做o個班機,繼續o係屋企standby....oh....都好既...咁樣我就可以有機會同老公食飯...

結果..等...等...等..又成日驚屋企電話有問題...點解唔打黎既? 因為我有同事試過,電話俾屋企人"long"起左,結果收左個warning.

OH....就o係10點點,大嗌左一聲 收工" , 我今日的等call時間便完結了.

聽朝11點...繼續...


沒有留言:

張貼留言