2007年2月2日 星期五

五小時的東京




今日下午從"拿le ta"番香港,要足足5個鐘,好長呢, 加上班機唔爆,所以真係可以 慢慢做 呢...

我都唔想咁快做完呢,因為咁快做完,d時間其實好難捱呢!

做完野,望出窗,見到我至愛的 呀!! 就立即影低佢...

我成日同自己講,做呢份工係辛苦架,但當我每次見到咁靚o既雲,就會有一份不其然..愉快的感覺..好奇妙!

多謝,明天可以小休一天,後日..繼續...


DSC03478.JPG

後記:正當我打緊呢篇BLOG時,我老公正努力砌高達,就係我尋晚o係日本的便利店買俾佢的手信.總共有5款,我買左兩盒,好好彩,其中一盒中左係佢至愛的 主角機!!!    yeah!!!  見到佢好認真咁去砌,唔知點解,有份滿足感呢...嘻嘻!!


沒有留言:

張貼留言