2007年2月7日 星期三

台北 與我無緣

連續三天,本來要去台北,結果都去唔成. 呢兩個星期on standby duty,真係有好多變數.

前日call我話做台北即日來回,後來又話唔使去.尋日,又係咁....結果,今朝call我話做台北over nite,結果夜晚9點幾o係機上,已經上晒客,準備起飛. 點知,突然收到消息,話台北機場太大霧,機場關閉,所以我地同d客都要落機..因為未知個機場幾時可以開番,佢地可以去機場食飯....我地再o係機上等左一陣,就叫左我地返公司. 結果,返左公司,等左一陣...就叫我地返屋企..聽日變左 standby duty! 對我黎講,影響應該係最少,因為我本身已經係standby duty...反而其他同事就慘d.

唉.....聽日又要繼續...等了....

曼谷新機場,真係一個笑話,竟然開左唔夠半年,問題多多,結果要開番個舊機場o黎用.... oh....

新機場,我都未有機會去過呢


沒有留言:

張貼留言