2007年2月28日 星期三

野蠻太太?!

果然,裝修大佬今日都好準時開工,不過,其實今朝10點,未俾佢嘈醒,就自己起左身了!! 就係我正準備刷牙洗臉時,佢地就開工了!!!

    跟住,我就唯有落街食早餐啦!!!


下午同MeLoDy在pizzahut食下午茶, 我地叫左兩個tea set, 一個係mini pizza,一個係desert心太軟,同埋一客薯容,我地落order時同o個位waitress女士講,可唔可以食完個pizza同薯容先,之後食個心太軟. 點知,佢的答案係, ai....個心太軟同pizza都要15-20分鐘整架喎!!! 好明顯佢係好唔得啦,係咪地要一口pizza一口心太軟咁黎食呢!!  咁我地就算啦,由得佢啦...唯有!!!

   等左一輪,個薯容同pizza都食晒啦,個心太軟都未黎,於是我就問另一位waitress小姐:我地個心太軟係咪整緊呢? 過左一陣,個waitress女士過黎同我地講:唔好意思呀,小姐,心太軟賣晒啦!!!或者你叫過另一個餐呀!!!!!! 
well...結果等左咁耐都係食唔到個心太軟!我地只好改食cheese cake!! 但係好唔開心law....我地一早叫左,應該落左單架嘛!!!  唉....唔掂!!


同MeLoDy傾開話下個月週年紀念去旅行的事,我話佢知我要我老公請假陪我去旅行,(話說,佢轉工冇耐,所以未儲到annual leave,所以要請no pay!)

佢就話:你老公真係好呢,你真係一個野蠻太太呀!!  哈哈.....咁我就話,係呀,因為我同我老公講,好呀,你唔請假,咁我自己一個人去慶祝週年紀念law!! 嘻嘻!!!


下午,除左去tea,都有dd貢獻既,就係做家務,吸下塵! 但係每次我吸完塵,都總係分唔開呢兩截吸管,要勞動我老公攪掂!! 今晚,番佢屋企食完飯,番到黎,佢叫我同佢一人拉一邊分開佢,點知,我隻手係完全冇力,一d都捉唔實....哈..結果佢係靠佢自己一個人擰番開佢!! 


                               



沒有留言:

張貼留言