2007年2月8日 星期四

終於去到台北了

2月7日 今朝又係11點開始等電話,等左一陣,就收到公司的電話了...台北..又係台北...睇o黎公司的人真係好想我踏足台灣桃園機場喎...連續幾日都要俾台北機我! 多謝晒呀!!! 又俾個台北over nite我!!!

不過,經過尋日的大霧事件之後,都有d擔心,怕好似尋日咁. 結果由公司坐車去機場時,機長都話台北都幾foggy,佢會盡佢所能降落,如果試左兩次都唔得既話,就要返轉頭架啦!! 俾佢咁樣講一講,都咪話唔驚呢!所以差唔多到台灣時,大家(其實係我同我個partner..哈哈)都好緊張咁探頭張望,見到個天都ok清呀,應該land到卦! 幸好,我地結果都好順利一次就land到啦! 不過,land左之後,去緊parking bay的時候,望出窗外,見到出面都真係幾大霧下!!  去到酒店睇新聞,原來機場附近又好大霧,所以夜晚機場其中一條跑道都close左.

點知,今朝出發到機場,準備返香港時,見到個天...oh...no....好大霧!!

尤其是去到機場附近,能見度相當低呢!!
去到boarding gate,先知道原定比我地早出發返香港的班機...都仲o係度呢!! 有隻機o係runway,有隻機o係boarding gate,而我地就o係個gate度望天打卦!我地都唔算慘呀,比我地早出發的同事已經o係機上同d客一齊等呢...真係唔敢想像個情況係點呢,雖然係天氣問題,我地都控制唔到!! 但係,你知啦,如果d客唔nike,話鬧就鬧架啦!

結果到左9點幾,太陽伯伯終於發揮佢的威力

,將d濃霧趕走..而我地公司第一班原本6:25am起飛的機o終於o係9:30am可以飛到啦!!!足足delay左3個鐘呢..之後o個d都係大概delay左兩個鐘.真係辛苦哂班同事呢!!而我地o個班都係delay左兩個鐘,終於可以起飛返屋企啦!!!  到左11點幾,12點d機的起飛時間先回復正常呢!!霧知識

在台灣常見的霧有輻射霧與平流霧,前者是指在夜間地表散熱降溫,到清晨時降到最低,地表與大氣暖濕空氣碰觸,所含的水氣達到飽和就形成霧;平流霧則指暖濕空氣流到寒冷海面或地面,降溫後達到飽和,水氣也會凝結成霧。

這次籠罩台灣海峽的就是平流霧,比起輻射霧,通常不分白天黑夜都可能出現、也不易消散,涵蓋區域更廣。

就是這樣,這個 "台北大霧之旅" 就結束左我兩個星期的等call生涯了!!

咁多次standby,第一冇新加坡呢!!!!多謝晒!!  


沒有留言:

張貼留言