2007年2月27日 星期二

哎呀 隔離屋裝修

前日一早番左一日工,諗住尋日可以訓晏d啦...點知..唔知幾點開始,就聽到好似拆樓咁既聲音,但係由於太眼訓既關係,我唯有繼續o係張床上垂死爭扎! 結果到左差唔多12點幾,都係頂唔順了,都係要起身啦! 然後冇幾耐,阿媽打黎,話出去飲茶,一行出門口,先知原來係隔離屋裝修,唔怪得之咁嘈啦!!  唉...出左去飲完茶之後,就番左阿媽屋企"避難"了!!

今日,一大清早天未光,就要爬起身番工了....好眼訓,好辛苦!

去o個程都ok,得好少客,不過都發生左一個小插曲,話說佢地大部分都係來自一個東x遊的香港團,o係差唔多降落的時候,有個兩歲幾三歲的小妹妹,企o係佢個位前面o係咁喊,唔肯坐低,因為耳壓的問題,所以佢勁喊,但我地檢查的時候,都同佢媽咪講左,因為安全理由,佢一定要自己坐好,扣安全帶,於是佢媽咪唯有抱佢坐番自己個位,扣好安全帶!呢個時候,我地都要坐低,準備降落了! 但係個小妹妺都係繼續勁喊同埋尖叫,開頭佢爸媽都係忍心唔俾佢起身,但小妹妹的喊聲終於收服左佢媽咪,雖然佢地背住我地,但係我相信一個3歲的小妹妺應該唔識解開條安全帶,所以應該係佢媽咪解開.佢諗住抱住個女,點知個女都係繼續扭計,要去前一行的爸爸度,佢都冇符,唯有俾個女行去阿爸度,其實佢地咁做係幾危險架呢,因為飛機已經降落緊,如果touchwood突然間有d咩事既話,就真係麻煩呢,而且佢地要自己負責任架!

 

番香港o個程就好爆下...仲要最慘的係全機都係日本人!!!

 佢地係來自同一間公司,佢地公司包機請佢地黎香港旅行,幾正呀!!!  可惜,佢地差唔多全部都係auntie,我唔係歧視佢地,只係同佢地有d雞同鴨講,我講英文,佢地講日文,佢唔知我講咩,我又唔明佢想講咩,加上,可能今朝太早起身,唔係好夠訓,冇咩心機,笑都唔係好笑得出呢! 

裝修大佬...希望你地聽日可以俾我訓晏d啦!!!!

  Please!!!


沒有留言:

張貼留言