2007年3月9日 星期五

黎明 4 IN LOVE 演唱會

                                            


開啦,開啦,之前一路聽聞Leon今年要開演唱會,但一直也唔知道係幾時呀?! 直到尋日朝起身番工,收到細妹send來的sms,說:Your love Leon will has concert on 13Apr!Today start book the tkt! U know?


當時心想: OH...NO....唔係嘛...我唔知喎...今日開始訂飛,邊張credit card呀? 立即打番俾佢,但佢做緊野,聽唔到我電話.  在番工途中,就打俾志同道合的早丫拿,睇下佢有冇消息啦?!點知,佢都話唔知,於是,叫佢睇下有冇咩消息!!  o係我搭巴士途中,我妹打番俾我,講左d details俾我知,我就立即打俾早丫拿,點知,冇人聽呀?! 轉頭佢打番俾我,原來佢係打緊電話去book 飛呢!!! YEAH......YEAH.......買左啦!! 4月13日,只演一場呢!!! 超期待呢!! 跟住,便懷著愉快的心情番工去lu!!!! 


沒有留言:

張貼留言