2007年3月9日 星期五

我的 NDS 生活

自從有了NDSL之後,去到邊都帶住佢...而家每次坐巴士番工/放工,我都好努力咁...打機架...嘻嘻!! 


一開始,勁鑽研cooking mama,玩到67個receipt啦,但係玩極都只係停留o個呢個地步,已經忍唔住向其他game 進發了!! 玩左一陣mario bros,好似同以前o個d差唔多咁既,跟住已經冇心機玩落去了!!


現階段,mario kart已經拎左36架車,但仍然為所有rank A而努力, 150 cc 只係差"香蕉杯" ,其他都可以拎到A啦,儘管我同我老公多努力,都仍然係打唔到個A呀!!! 

  唔得.....我一定會繼續努力架!!! 


         


                                       我的NDSL跟我至愛的菇菇筆!


          


    努力mario karts的同時,又玩左MeLoDy話好玩的feel the magic, 經過我同我老公合力,已經打爆左....與此同時,我老公又會趁我o係屋企,唔玩nds的時候,拎黎打三國志,我成日叫佢不如買多部,佢又話唔使,因為佢話佢唔係成日玩喎!! 


最正就係尋日由機場坐車去酒店途中,我地5個人一齊打mario karts....超正呀!! 第一次咁多人一齊玩呀!!


經過兩日努力,終於都book左月尾去東京的酒店啦!!因為太遲book的關係,所有原先想book的都full晒了, 惟有book左一間冇咁近JR的酒店!!  東京之旅,熱切期待中!!!! 行程仍在努力中!!雖然自己旅行去過一次,飛都飛過好多次,但係今次唔同呀...今次唔係番工咁去,係放假嘛....而且係同我老公去嘛!! 當然係特別d啦!! yeah!! 






沒有留言:

張貼留言