2007年3月29日 星期四

第一次同bb見面

前日,去診所睇醫生,第一次俾醫生放個野o係我肚皮上~照超聲波! 第一次透過個screen同bb見面,不過可能因為佢o係媽媽肚裡面,已經同媽媽一齊,坐左8次飛機(知道有左bb之後,其實我只係番左一班好短的台北機同埋上個星期同老公去東京)唔知係咪之前o係東京操勞過度,所以有d唔舒服! 去睇醫生,佢就話我有少少作少產,但佢話其實咁的情況係好正常,10個孕婦都有1個! 個醫生不停咁同我講:佢仲o係度! 或者,佢咁講係想令我安心d,但其實佢咁講,反而令到我仲驚!!  

佢叫我要休息多d,所以呢幾日,我都只係o係屋企,食同埋訓,好似大懶豬咁!!
  


第一次見到個bb,個感覺真係好奇妙,雖然佢而家o係我肚裡面只係一粒米咁大,但係佢將會慢慢變大,成為一個bb呢,真係好奇妙的過程呀!!   我會不時同佢講:bb,你要乖呀,要快高長大,唔好令媽媽擔心呀!!


我都開始有做媽媽要經的事情了, 經常好快肚餓,要食野,但係又冇胃口!係呀,係好矛盾架!! 唔知點算!!不過幸好,我都只係間中想作嘔咁,而冇真係嘔得好勁!!


但願佢可以平平安安,順順利利咁o係我肚裡面成長!! 請大家為他/她打打氣,多代禱呀! 願主保守!!


沒有留言:

張貼留言