2007年3月19日 星期一

東京 我們來了

等了一年,終於都可以再同老公一齊坐飛機去玩啦!! 十分期待,雖然當我地結婚一週年的當日,我地已經番到香港,冇計啦,因為我有個好朋友竟然選舉o係o個一日結婚擺酒,所以我地當日的慶祝活動,就係~去飲!!!


明天, 便出發了...計劃多時,終於到左出發的時候啦!!!  yeah!!! 雖然因為一d原因,而要放棄我超想玩的過山車,不過唔緊要啦...唯有改變行程啦!!!! 東京,我地黎啦!!!!


今日,忽然覺得我老公十分細心,因為呢幾日天氣都時涼時熱,今朝佢起身番工之前,知道天氣稍涼,特意將我的外套放在牀邊,等我一起身,就可以見到拎黎著,咁就唔會凍親啦!!

 呢d咪就係little things 囉,但係卻會令你感到十分溫暖及心甜!!


沒有留言:

張貼留言