2007年3月29日 星期四

診所見聞

前日早上,自己出左去旺角睇醫生,我好準時去到,但見到個診所坐滿人,都心知不妙,肯定有排等!! 走埋去姑娘度登記,點知佢話無我個appointment!! 下,唔好玩我啦,明明尋日一朝早我老公幫我打去book架喎! 跟住個姑娘諗左陣,話唔緊要啦,你坐低填左d資料先啦!! 哈..明明book左架喎,你仲同我老公講叫我飲多d水嘛!!


結果等左個幾鐘,先等到我睇!! o係呢個幾鐘裡面,除左一邊睇書,一邊等,仲睇到好多野!! 去得睇婦產科,所有patient都係女人,我隔離坐左兩個一齊黎睇醫生的師奶,原來唔使3個女人都可以組成一個墟架!! 佢地兩個係咁雞啄唔斷,好鬼嘈!! 我真係好想同佢地講,你地介唔介意傾計細聲少少,唔好逼我聽你地講野!! 另外,就係有5個大陸人,兩個係大肚婆,另外3個係陪佢地黎的.(真係威呀!!) 話說其中一個大肚婆睇完出左黎,另外o個個就入去睇(有2個人陪佢入去睇)睇完出黎o個個就開始o係度用國語+唔咸唔淡的廣東話同另外o係出面等的伯伯傾計!由於佢好大聲,所以係人都聽到佢講咩,(雖然可能唔會明白). 原來佢諗起有d野想問醫生,但頭先唔記得左! 但佢問的野係完全同佢睇醫生係冇關係的!! 佢走埋去姑娘個窗口,好快咁用非常唔正的廣東話問左個問題,點知個姑娘話,你講咩野話? 我聽唔到,你坐低一陣先問啦! 後來經過佢身邊的人理解翻譯,原來佢想問,佢話有個1歲3個月的bb,好細粒,想問醫生,個bb食咩"蓋"片好?? 我幾想笑,但又要忍住!!

 個姑娘答得好妙,我地唔知架喎,佢話想問下醫生,跟住個姑娘就話,醫生都唔知架喎,佢唔係兒科架喎!!


之後佢地一行5個人,睇完醫生準備走啦,點知臨走,其中個伯伯問個姑娘,我地下次黎,會唔會入唔到境架??

(因為佢地下次book左5月中睇) 哈哈...呢個時候我忍唔住笑左一下,個姑娘都冇佢咁好氣話:呢d我地唔知架喎,要問番移民局喎!!  哈哈....真係實在太攪笑啦佢地!!


不過,呢次終於都親眼見識到....大陸的大肚婆真係影響緊香港的大肚婆呢!! 大家o係度好努力咁爭緊香港的醫生,醫院床位...... 大陸十幾億人,真係冇醫生睇咩?!?! 


 


沒有留言:

張貼留言